100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam457Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Menu
Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem a zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań  - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty odbioru paczki.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: itrtvagd@op.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:  ul. Rosłońskiego 1, 37-700 Przemyśl, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje dotyczące Telewizorów i dostawy przez kuriera

Przy odbiorze telewizora proszę sprawdzić czy jest całe opakowanie i czy TV w środku nie posiada uszkodzeń mechanicznych w przypadku uszkodzenia musi być spisany protokół szkody jest to podstawa do wymiany telewizora .

Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości telewizora

Jeżeli kurier nie chce poczekać proszę wziąć od niego numer telefonu i powiedzieć mu że sprawdzi Pan/i telewizor i jak będzie uszkodzony mechanicznie to ustalić z nim że zaraz wróci i spiszecie protokół szkody

Po spisaniu protokołu szkody i przesłaniu go na naszego maila itrtvagd@op.pl wysyłamy nowy TV i zabieramy uszkodzony TV na nasz koszt

W przypadku nie dopełnienia w/w czynności reklamacja nie będzie uwzględniana 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: itrtvagd@op.pl lub drogą pocztową na adres ul. Rosłońskiego 1, 37-700 Przemyśl .

Reklamowany towar należy wysłać na adres:  Rosłońskiego 1, 37-700 Przemyśl.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Zadaj pytanie on-line
Sklep internetowy Shoper.pl